Published under Creative Commons http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/deed.en_GB

De seneste måneder har været en sjov tid for mig. Efter at have at bokset med mit speciale i mange måneder er det afleveret. 80 sider pænt hæftet sammen om Det Radikale Venstre og deres web-platform Radikale.net. Det er en afslutning, men samtidig starten på noget nyt. Lige nu er jeg dog et sted midt imellem. Kender du følelsen?

Mellem studieliv og arbejdsliv

Jeg venter på at forsvare mit speciale. Så bliver jeg rigtigt færdig. Og jeg arbejder på at finde mit første, rigtige job som akademiker. Så er jeg rigtigt igang. Jeg glæder mig til den morgen, hvor jeg fuld af spænding og energi skal afsted mod nye udfordringer, nye mennesker og nye oplevelser. Det bliver fedt! Men indtil videre er jeg i limbo